TEVYMSB6 KS

Anotace a cíle předmětu:

Seznámení s drobnými pohybovými hrami a rozvoj pohybových shopností jejich prostřednictvím u dětí ve věku od 3 do 6 let.
Osvojení dovedností a znalostí v oblasti využití pohybových her v kontextu rozvoje pohybových schopností.
Vytvoření vlastního zásobníku pohybových her a rozvoj organizačních a metodických schopností a dovedností.

Zápočtové požadavky:

aktivní účast ve výuce

uvedení pohybové hry na zahřátí organismu

vytvoření kartotéky 40ti her rozvíjející pohybové schopnosti: kategorie – hry do rušné části, hry rozvíjející rychlost, hry rozvíjející  obratnost, míčové hry, hry s mezipředmětovými přesahy (tedy cca 8 her v každé kategorii). Většinou se zaměření aktivit prolíná (je např. rozvíjena i rychlost i obratnost - jedna pohybová schopnost ale většinou dominuje - dle té hru zařaďte; další rozvíjené oblasti uveďte v hlavičce v zaměření).

    - další náležitosti:

    Hlavička: název, zaměření,  věk, počet hráčů, pomůcky, (čas na přípravu), čas na hru,  prostředí

    Pravidla (vysvětlení)

    Metodické poznámky (případně omezení, bezpečnost atd.)

    Obměny a modifikace

    V úvodu kartotéky uvést obsah

    V závěru seznam dostupné literatury k tématu (minimálně 10 titulů, z toho mohou být 3 internetové zdroje)

Dvě třetiny her musí být vhodné pro děti v MŠ, třetina může být i pro starší děti.